czwartek, 23 maja 2013

Od Nesty-nowy konkurs

Ogłaszam konkurs!Nie szkodzi że w watasze jeszcze nie ma aż tylu wilków.
Konkurs plastyczny,o tytule "Mój towarzysz"
Wykonanie dowolne:gimp,paint jak kto chce.
Rysujemy swego(bądź wymyślonego)towarzysza.
Więc tak.Za mało osób,by się paprać przez nie wiadomą ilość dni,z tym głosowaniem na stronie.
Tak więc każdy może nadesłać jedną pracę.Termin nadsyłania prac od dziś(24.05.13)do 28.05.13
Dlaczego termin taki krótki?Bo i otóż osób jest mało.
Każdy ma jeden głos.Nie można głosować na swoją pracę.
Ja nie biorę udziału w konkursie(aby było fair)
Głosy oddajemy na moje konto.Np.:
Lol Lolski: Głosuję na Sayonę
Troll 45:Głosuje na Tajfuna
(nazwy kont zmyślone ;p)
Głosowanie trwa do 30.05.13
Muszą być nadesłane przynajmniej dwie prace,bym mogła rozstrzygnąć.
Jak wysłać?
Otóż dajesz link swojej pracy,a wcześniej wrzucasz do internetu zdjęcie,np.na NK(ja tak przerzucam niektóre zdjęcia)facebooka,bądź inną stronę.
Oczywiście obrazek musi być twój.
Nagrody:
Naszyjnik nieśmiertelności i 60 WM
Powodzenia życzy alfka c:

Mój przykład:
Ceres c:
(Nie kopiować.Obrazek jest mój i tylko mój.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz