sobota, 29 czerwca 2013

Od Ayline- Hard Adventure Cz2 (spóźnione xD)

Następnego dnia wiedziałam, już co zrobić. Ustaliłam, że najpierw znajde Egipską Statuetkę Kota. No więc znalazłam się w Egipcie. Odszukałam miejsce w którym mialam znaleźć figurkę. Dzięki moim mocą otworzyłam wejście do grobowca. Było ciemno, więc utworzyłam kulę ognia. Po chwili dotarłam do komory grobowej. Podeszłam do Sakofagu i zapukałam w wieko 3 razy. Odpowiedziało mi ciche skrzypnięcie. Po chwili przedwieczna trumna otworzyła się, wyszła z niej postać owinięta bandaże.
-Siemens!-powiedziałam witając się z wiekowym królem Egiptu. 
-Witaj Ayline! Widzę, że teraz jesteś wilkiem.-Miało się te pare wcieleń, co nie? 
-Taak. Mam prośbę...
-Tak?
-Czy to nie ty miałeś czasem figurkę kota wiesz, jaką, tą z niebieskim połyskiem.
-Tak. mam ją jeszcze.-powiedział Faraon wyjmując z jakiejś skrzyni figurke jaśniejącą niebieskim blaskiem: 


-Tak! To ta! Mogę ją wziąć?
-Hmmm.... Tak naprawdę to winien jestem ci przysługę. Jeśli jest ci bardo potrzebna, to ją weź...
-Dzieki! Ja już muszę iść. Może zobaczymy się znowu w innym wcieleniu. Cześć!
-Dowidzenia!-powiedział Faraon i wszedł do Sarkofagu. Ja wyszłam z jego grobowca. Udałam się w góry...
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz