sobota, 22 czerwca 2013

Historia Lyss

Urodziłam się jako córka jednego z najsławniejszych wilków na ziemi. Od lat jestem nauczona żyć w luksusie. Zawsze dostaje to co chce, dlatego moja obecna sytuacja jest dla mnie ciężka. Dokładnie miesiąc temu zostałam porwana przez jakieś inne wilki. Nie znałam ich, ale wiedziałam że żądają okupu. Jednak mój ojciec się mnie wyparł i wilki wyrzuciły mnie na zbity pysk. Od tego czasu błąkam się po lesie. Mam tu nawet dużo znajomych, ale żaden z nich nie jest wilkiem. Przez tydzień byłam w jednej z tutejszych watah. Chodziłam z alfą z tej watahy, lecz kiedy pojawiła się piękna biała wilczyca, mój ukochany zapomniał o mnie. Co raz częściej naśmiewał się ze mnie, a ja tego nie mogłam znieść. Pewnego dnia postanowiłam skoczyć z klifu,ale zrezygnowałam i wolałam odejść z watahy i teraz znowu jestem mieszkanką lasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz