piątek, 21 czerwca 2013

Od Tajfuna- Poszukiwania Egipskiej Statuetki Kota cz.4

-No przecież można tą statuetkę skleić.-powiedziała.
-A czy ty umiesz to zrobić?-zapytałem.
-No pewnie, tylko musisz mi przynieść te części.
-A gdzie je znajde?-zapytałem.
-Są trzy części. Górna znajduje się gdzieś na Polanie Elfów. 
-A pozostałe?
-To wiedzą tylko elfy. Gdzieś tu miałam mapę.
Staruszka wstała i zaczęła grzebać po regałach. Ja w spokoju dopijałem swoją herbatkę.
-O tu jest!-krzyknęła i podała mi stary pergamin.
Na nim widniały wymalowany calutki las. Zaznaczone było też gdzie mieszkają przeróżne stwory.
-Mapa powie Ci gdzie iść, a jak znajdziesz wszystkie części wróć do mnie.-poinstruowała mnie.
Staruszka zapakowała dla mnie prowiant i odprowadziła aż do głównej ścieżki gdzie mnie zostawiła. Przyjrzałem się mapie i ruszyłem przed siebie. Musiałem teraz dojść do kamienia na którym ktoś wykuł gwiazdę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz