czwartek, 27 czerwca 2013

Od Ayline - Hard Adventure CZ.1 (Poprawione!!!!!!)

Chodziłam sobie pewnego dnia po watasze, gdy poczułam nagły ból z tyłu głowy. Odwróciłam się i zobaczyłam leżącą obok mnie na ziemi szyszkę. "Kto to do jasnego krzaka zrobił?!" Wzięłam tą szyszkę i rzuciłam nią w las. Upadła niedaleko. Poszłam dalej, po chwili znowu coś mnie uderzyło. 
-Przestań rzucać!-wrzasnęłam.
-Psssst!-usłyszałam.- Pssssssssssst!
-Czego?! Nie bądź jak Jagiełło wyłaź z krzaków i stań do walki. Nie pozwole, żeby ktoś bezkarnie we mnie rzucał!
-Spokojnie. To ja...
-Ty, to znaczy...?- zapytałam zdziwiona. Po chwili taka istota wyszła z krzaków: 




-Co tu robisz?!?!?!-syknęłam zirytowana.
-Przyszedłam przekazać ci bardzo ważną wiadomość.
-To znaczy?!
-Ćśśśśś... Nie tu. Wsiądź na mnie.-powiedziała i pochwili znlazłysmy się w przestrzeni między wymiarowej, gdzie nikt nie mógł nas podsłuchać.
-No... Co chciałaś?!
-Spokonie. Magia tego świata jest w niebezpieczeństwie. Musisz ją ocalić ruszając na wielce niebezpieczną....-niedokończyła, bo jej przerwałam.
-Mów do mnie po normalnemu, OK?
-Musisz uratować rdzeń tego świata, kulę żywiołów. Aktualnie grozi jej destabilizacja, co oznacza wielkie bum i koniec tego świata. Trzeba przenieść ją w inne miejsce. Aby dostać sie do skarbca, w którym teraz sie znajduje trzeba znaleźć 4 artefakty- Brylantowego wilka, Egipską Statuetkę Kota, Skarb Gór i Kryształowego Gralla. Masz na to 2 tygodnie.
-Co?!
-Masz na to dwa tygodnie. Wyrobisz się, spokojnie. Teraz czas wracać do ciebie. Niedługo dostaniesz wszystkie szczegóły planu. Najbardziej martwi mnie to, że możesz nie wrócić z tej misji... Nic to.-powiedziała Odsyłając mnie z powrotem do watahy.
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz